سافاری در تور دبی
نوشته شده توسط : ali

همانطور که می دانید، دبی، پایتخت امارات متحده عربی و از ثروتمند ترین شهر های  جهان است. جاذبه های گردشگری و امکانات تفریحی این شهر به حدی زیاد است که هر ساله جمعیت بسیار زیادی از گردشگران را متقاعد می سازد تا به تور دبی بروند. اینک در این مقاله سعی داریم تا گوشه کوچکی از شگفتی های این شهر باشکوه را برای شما بیان کنیم.

 

سافاری بیابانی دبی

 

سافاری به بیان خودمانی، به معنای راندن بر روی تپه های شنی است. حال شما می توانید با ماشین خود از تپه های شنی بپرید یا با موتور های خاص و یا حتی بر روی شن های بیابان های شگفت انگیز دبی  شتر سواری کنید. اما پیشنهاد ما به شما این است که حتما در تور دبی، تجربه شیرین سافاری ( Dubai Safari Park ) را نیز برای خود ثبت کنید.

 

 

از دیگر امکاناتی که می توانید آن را در سافاری دبی تجربه کنید، اسکی بر روی تپه های شنی است. لذت سافاری به طوری خواهد بود که تا بعد از سال ها طعم آن را فراموش نخواهید کرد. اما در تور دبی بهترین زمان برای سافاری هنگام غروب خورشید بوده است. البته گردشگران به جز هنگام غروب، هنگام صبح هم می توانند به سافاری بروند اما از دید گردشگران بهترین زمان همان زمان غروب خورشید است. تماشای غروب خورشید در کویر های بی نظیرِ تور دبی تجربه بسیار لذت بخشی خواهد بود. از دیگر خدمات سافاری در هنگام غروب خورشید می توان به این موارد اشاره کرد :

 

سرو غذاهای بسیار خوشمزه و محلی

عکاسی حرفه ای در کویر

قلیان و قهوه عربی با خرمای تازه

آرایش های سنتی با حنا

رقص

و ...

 

و اما سافاری در تور دبی هنگام شب :

از چشم نواز ترین مناطق در تور دبی می توانیم به سافاری در شب اشاره کنیم. سافاری در شب با بقیه زمان ها کمی متفاوت است. حضور شما در دل کویر و تماشای آسمان پر شکوه کویر در حالیکه ستارگان مثل الماس هایی در شب می درخشند تجربه ای بسیار شیرین خواهد بود.

 

پوشش مناسب سافاری :

 

لباس آستین بلندی که بتواند گردن شما را هم کاور کند به همراه کلاه نقاب دار، کتونی چرمی و جوراب های بلند، شلوار گشاد و ترجیحا از جنس کتان بهترین پوششی است که می توانید در تور دبی و تجربه جذاب سافاری داشته باشید. اما نکته مهم در رابطه با پوشش و لباس این موضوع است که بشدت از پوشیدن رنگ های جیغ و طرح های عجیب غریب خودداری کنید. چون این موضوع حیوانات صحرا را وحشت زده می کند. دقت داشته باشید که با خود حتما آب و خوراکی همراه داشته باشید به دلیل اینکه پذیرایی فقط در اردوگاه امکان پذیر می باشد.

 

همانطور که متوجه شدید در این مقاله به توضیح تنها یکی از جاذبه های تور دبی پرداختیم. قطعا زیبایی های این شهر و امکانات تفریحی بی نظیرش به اینجا خلاصه نمی شود. برای اطلاعات بیشتر در زمینه با جاذبه های تفریحی تور دبی می توانید به سایت تورینجا، بانک اطلاعات گردشگری، مراجعه نمایید.

 

منبع : www.tourinja.com





:: بازدید از این مطلب : 199
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 آبان 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: